måndag 16 april 2012

La Table


Ja här är det. Bordet. Och jag är fortfarande nöjd att jag bytte ut köksbordet som stod där till denna skönhet. För det är faktiskt ett riktigt rejält stycke till skönhet detta. Nu ska jag bara byta ut stolarna också så blir jag nöjd. Fast det får nog ta lite tid är jag rädd...


Ny måndag, ny vecka och nya möjligheter? Eller hur var det nu igen? Bästa veckan om ni frågar mig, för nu är det nedräkning och på torsdag tar jag min lille äldste son och drar till Paris över helgen. Hur underbart är inte det? Hoppas givetvis på strålande sol och att få njuta våren på riktigt i denna stad. Det har jag gjort förr och det är faktiskt oslagbart.

Men fram till dess, en helt vanlig vecka som ska klaras av och strax ska jag iväg och snusa på en liten nyfödd bebis. 
Det ni!

21 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Vilket vackert bord! kram

Sahra sa...

Åh ett gustivianskt bord. Så fint. Ett sådant är jag uppväxt med. Läckert att bryta av och ha det i köket. Lite nonchalant så där. Jag fick bebisgos i fredags. Fast den är inte direkt nykläckt. Har hunnit bli några månader. Men mysigt ändå. Kram

Tindy sa...

Bara så himla vackert!!
Åhhh Paris...Jag dog!
kramarna fina!

Lena - gott för själen sa...

Jättefint bord!

Härligt med Paris. Låter inte fel alls.

Kram Lena - gott för själen

Anonym sa...

Otroligt fint bord. Inget massproducerat direkt!!!
Så mysigt det låter med Paris.
Ha det riktigt härligt.
AC

Lina på rumochrabalder sa...

Underbart bord. Härligt riktigt. Och Paris säger du. Jag blir ju inte alls sugen... Kram!

dianasdrommar sa...

Åhh, vilket underbart bord :) kram Diana

mrs Sunshine sa...

Paris blir ju toppen! Våren har säkert hunnit väldigt långt - betydligt längre än när jag & dottern frös i London för en månad sen...;-)

kram!

Titta in hos Thess sa...

Jätte fint med bordet =)
Åå vad härligt både med kvalitetstid med sonen och att få den i Paris.

Kram Thess

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Vackert bord! Åh jag var i Paris för precis ett år sedan tillsammans med tjekompisarna och vi hade en underbar långweekend i sol och 20 graders värme. Ha en underbar helg! kram

Vintage House sa...

fantastiskt vackert bord först¨r att du gillar det....
underbart med Paris inte alls avis....
kram
sandra

A House With A View sa...

Oj oj oj... om du tröttnar vet du vart du ska skicka bordet, till mig pronto!!!! Jisses vad fint, du måste vara helnöjd, sååååååå vackert!! Lyckliga du!! Och vad roligt med parisresa!!!

Kraaaaaaaaaam aka

MADE by ANNIE sa...

Ett väldigt fint bord!
Och ett väldigt trevligt resemål framöver!
Fin blogg, hittade precis hit.
Ha en bra kväll//Annie

Mamma C sa...

Så tjusigt det var och va härligt att möta våren i Paris.
Kram Mamma C

Paulina sa...

"måhåhå" *säger jag och för upp näsan i vädret* La table, c'est tres belle! eller nått sånt ;) kan inte säga att franskan sitter som en smäck direkt.

Härligt att ha en Parisresa att se framemot!
Kram

Life´s Silverlining and I sa...

Ja så fint du har det! Så kul att åka med sonen till Paris! hur gammal är han? En sådan resa skulle jag gärna göra. Kram!

Vardaxlyx sa...

HÄRLIGT med en resa och då till Paris. Hihi mumma =)
Kramkram i massor till dig!

Anonym sa...

Vilket vackert bord! Underbart att få snusa på bebis!=)

HOUSE of ADELA sa...

Å I love it! Sååå snyggt bord, vilket kap du har gjort;) Mumsa bäbis är verkligen inte fel heller, det är ju så mysigt!

Kramar
Adela

Anonym sa...

Hеllo therе, I ԁiscoverеd your blog by way of Googlе whilst looκіng fοr a similar topіc,
your web site came up, it аpρears to bе like gоod.
I havе bookmarκed it in my google bookmarks.


Hello there, just become aware of youг blog through Google, аnd located that
it's really informative. I am gonna be careful for brussels. I will be grateful for those who continue this in future. A lot of other folks will be benefited from your writing. Cheers!

My blog post; www.tralot.com

Anonym sa...

Wοw! After all I got а website from ωhеrе I be cаpable
of genuinely take useful facts concеrning my study and knowlеdge.


Herе іs my web blog: rhinoplasty tоp surgеon ()