lördag 19 november 2011

Lördagspyssel



























Lördag igen och det gäller att ta vara på det lilla dagsljus som man bjuds på. Insåg att jag kommer få svårt att hinna med allt fix till advent under nästa helg. Eller ja, lördag, eftesom det ju ska vara färdigt på söndag. Det är svårt att få tiden att räcka till med tre barn som pockar på uppmärksamhet. Just därför gav jag mig ut och plockade granris idag. Det blev till två kransar som jag har hängt på grindstolparna. Stod länge och funderade på om jag skulle ha något band eller dekorationer, men jag tyckte liksom att de där de hänger, på uppfarten liksom inte passar med en massa krusiduller. Enkelt helt enkelt.

Senare idag ska Edward spela Kalle Anka Cup i Tennis. Spännande må jag säga. Första tennismatchen och det ska bli kul att se. Tror dock jag är mer spänd än vad han är.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad fint! Längtar tills jag får hem en massa granris och julträd!

Unknown sa...

Jättefina!
Verkligen pyssligt ...
Jag ska köra nästa helg :)
Hoppas E sopade banan!